Monday 4 December 2017

Forex trading mentor uk pogoda


Szybkie i bogate seminaria Dzięki gospodarce tkwiącej w zastoju i wysokim bezrobociu, reklamy, które twierdzą, że potrafią uczyć ludzi, jak sprawić, by ich losy stały się bardziej powszechne. Ale niektórzy, którzy podejmują kursy, są rozczarowani ich doświadczeniem. Phil Kemp bada jednego z największych dostawców. Jeśli starasz się o niczym, zawsze wygrasz, wyjaśnia młody przedsiębiorca, niezręcznie - jego skoczek schowany za wielkim i ostentacyjnym pasem na etykiety projektanta. Zgromadziliśmy się w apartamencie konferencyjnym ekskluzywnego hotelu w Londons Knightsbridge na bezpłatne seminarium handlu zagranicznego, a nasz przewodnik mówi nam, że wpuści nas w tajniki tego, jak zarobił wszystkie swoje pieniądze. Pomyślałem, że to będzie nowa kariera, ale kiedy zobaczyłem, że to nie jest, zacząłem naprawdę czuć się naprawdę zmartwiony Richardem, który zapłacił 19 000 za wiedzę na temat działania. Seminarium prowadzone jest przez Knowledge to Action (KTA), pomysł na biznesmena Greg Secker. Twierdzi, że jest jedną z największych międzynarodowych firm zajmujących się edukacją w zakresie wymiany walut i obrotu giełdowego, kształcąc ponad 100 000 osób w ciągu ostatnich ośmiu lat. Kolega i ja przyszliśmy zobaczyć prezentację, ponieważ usłyszeliśmy skargi niektórych absolwentów na temat wysokich kosztów i rodzaju szkoleń, które otrzymali. Po krótkim wprowadzeniu do obrotu dewizami szybko okazuje się, że dwudniowa dyskusja, w której uczestniczyliśmy, nie wystarczy. Jeśli chcemy nauczyć się robić poważnych pieniędzy, musimy zapłacić za więcej szkoleń. Za nasz program pobieramy ponad 13 000, więc nie dla każdego, ostrzeżenia prezentera. Kontynuuje: Ale to dla każdego, kto poważnie chce zwiększyć swoje dochody przez dodatkowe grand tydzień, aby mogli opuścić swoją pracę, aby mogły stać się finansowo niezależne i wysłać dzieci do prywatnej szkoły w przyszłym roku. Poznanie sztuczek w handlu To pierwszy raz słyszeliśmy, ile treningu może kosztować. Ale my byśmy się handlowcami będą uczyć się sztuczek handlu z ludźmi, którzy, jak powiedziano nam, są wiedzą na temat działań na rzecz najlepszych zarabiających osób. Dowiedz się więcej Posłuchaj pełnego raportu z 5 live Investigates na BBC 5 na żywo w niedzielę, 14 października o 21:00 GMT lub pobierz program podcast. Mamy pewność, że rozpoczynając wymianę z 5000 i odkładając na bok zaledwie półtorej godziny dziennie, możemy odzyskać koszty kursu w ciągu pierwszych sześciu miesięcy. Z dala od trudnej sprzedaży seminarium, śledziliśmy byłego pracownika i zapytaliśmy go o to, jak bardzo doświadczeni byli trenerzy. Kwalifikacje - jeśli możesz je nazwać kwalifikacjami - które niektórzy z trenerów mają od kursów w Knowledge to Action sami, mówi John Wills, były trener, który opuścił firmę na początku tego roku. Co to jest wiedza do działania, aby powiedzieć, że nigdy nie zaprowadziliśmy klientów do przekonania, że ​​nasi trenerzy pochodzą z miasta - powiedziała firma. W rzeczywistości piękno programu coachingowego polega na tym, że nasi trenerzy pochodzą z wielu źródeł, w tym, ale nie tylko, do miasta. Nacisk na sprzedaż Co jest typowe dla naszego zespołu coachingowego, to fakt, że wszyscy odnoszą sukcesy w handlu strategiami handlowymi KTA, co jest ważnym faktem, za który płacą nasi klienci. Gdyby to było takie proste, wszyscy by to robili. To bardzo ryzykowna ruletka elektroniczna, dzięki której możesz zostać złapany w kilka sekund. Justin Urquhart Stewart, dyrektor, Seven Investment Management Były trener John twierdzi, że został wprowadzony przez firmę do klientów jako zaawansowany mentor handlowy, ale faktycznie został zatrudniony jako konsultant ds. Sprzedaży. A on i jego towarzysze handlowcy byli pod silną presją na sprzedaż. Bez wątpienia mentorzy i trenerzy używają twardych technik sprzedaży, aby zachęcić klientów do inwestowania większej ilości pieniędzy w Knowledge for Action w celu dalszego kształcenia, wyjaśnia. Trenerzy i mentorzy są pod presją, aby regularnie sprzedawać kolejne kursy i coaching. John mówi bardzo wysokie cele. Wiedza o działaniu mówi, że nie komentowali konkretnych celów sprzedaży, ale twierdzą, że są bardzo popularne wśród większości firm. Opis obrazu Niektórzy ludzie, którzy uczęszczają na bezpłatne seminaria są uwiedzeni przez techniki sprzedaży KTA powiedziała: "To nie jest szkodliwe dla jakości oferowanych przez KTA, podobnie jak nie mówisz, kancelaria prawników z celami rozliczeniowymi prawników lub FTSE 100 firm z celami sprzedaży pracowników. Niektórzy z uczestników wolnych seminariów są uwiedzeni przez techniki sprzedaży. Powiedziano mi, że można zmienić swoje życie, a także zdjęcia diamentów, zdjęcia gotówki, wielkie diamenty, wyjaśnia Richard, jeden z absolwentów Knowledge to Actions, wspominając swój czas na początkowym dwudniowym kursie. Poprosił nas, abyśmy nie używali swojego prawdziwego imienia, ponieważ nie chce, aby ludzie wiedzieli, co się z nim stało. Richard poszedł zapłacić ponad 19 000 z dziedzictwa pozostawionego. Wykorzystał pieniądze, aby wziąć udział w kursie Unlimited Wealth w centrum szkoleniowym Knowledge to Actions w Londynie. Po pięciu miesiącach Richard nie zarobił na swoim koncie. Myślałem, że to będzie nowa kariera, ale kiedy zobaczyłem, że to się nie udaje, zacząłem czuć się naprawdę źle, mówi. Miałem nadzieję, że to doprowadzi mnie do czegoś, a przynajmniej poprowadzi mnie do samowystarczalności i wolnego od finansów. Ale to nie. Pojawiła się więc panika: co mam zrobić po przejściu na emeryturę? Knowledge to Action twierdzi, że ma wiele przykładów udanych klientów, ale aby odnieść sukces, wymaga wysiłku i dyscypliny w czasie. Mówią, że zdecydowana większość ich absolwentów miała bardzo pozytywne i wzbogacające doświadczenie. Jednym z takich zadowolonych klientów jest księgowy Davida Fishera, który sprzedaje się już prawie rok po ukończeniu kursu walutowego KTA. Nie powie, ile pieniędzy zarobił jako trader. Muszę polegać na innych źródłach dochodu, dopóki nie zrozumiem, mówi, ale traktuję to bardzo poważnie. Uważa on, że w ciągu dwóch lat stanie się samodzielnym finansowo. Prawie bezpłatny Powrót w hotelu w Knightsbridge, mój kolega i ja mamy szczęście. Zamiast płacić pełną opłatę za kurs w wysokości 13 000, Knowledge to Action jest gotowa zaoferować tylko sześciu z nas szansę wzięcia udziału w specjalnym ćwiczeniu marketingowym, aby śledzić nasze postępy w ciągu roku. Będziemy subsydiować te opłaty za kurs, więc w zasadzie masz dość tego czasu, prawie bezpłatnie, mówi nam. Podpis na stronie Zakłady na kursy walut mogą być zmienne Prawie za darmo okazuje się być więcej niż 1000, ale wciąż łapię się na tym, że patrzę na innych ludzi w pokoju, sprawdzając konkurencję dla jednego z tych sześciu miejsc. Do tej pory ci z nas na seminarium rozwijają inne podejście do zarabiania pieniędzy i jak łatwo to może być. Wcześniej oglądaliśmy film szefa firmy, Greg Seckera, najwyraźniej robiąc 19 000 w ciągu zaledwie czterech minut handlu na rynkach walutowych. Był też film z handlarza helikopterem wysoko nad Londynem w ramach imprezy charytatywnej, bez żadnego wyraźnego powodu. Ale czy to naprawdę tak proste, jak film sugeruje ekspert ds. Handlu Justin Urquhart Stewart, dyrektor Seven Investment Management mówi, że obstawianie ruchów w kursach walutowych jest notorycznie niestabilne. To bardziej złożone niż zapasy, powiedział 5 żyjącym badaniom. Gdyby to było takie proste, wszyscy by to robili. To bardzo ryzykowna ruletka elektroniczna, dzięki której możesz zostać złapany w kilka sekund. Jeśli nowicjusz nie prowadzi handlu z prawdziwym ekspertem, który trzyma rękę, prawdopodobnie będą dmuchać dom, tak więc wiedza o działaniu ma tę wiedzę specjalistyczną. Według jego strony internetowej, został mianowany wiceprezesem firmy usług finansowych Mellon Financial Corp w wieku 25 lat, gdzie pracował z najlepszymi handlowcami na świecie. Można by pomyśleć, że sugeruje, że był tam handlowcem. Ale bank, znany obecnie pod nazwą BNY Mellon, powiedział BBC, że chociaż był tam wiceprezesem, to faktycznie pracował w dziale IT w operacjach wymiany walutowej, zgłaszając do starszego menedżera. Jeszcze raz, Knowledge to Action powiedział nam, że skakaliśmy do wniosków. Pan Secker nigdy nie stwierdził ani nie sugerował, że handluje on w Mellon lub w firmie Mellon. Dokładnie stwierdza w swoim materiale, że był szefem handlu elektronicznego w handlu i uczenia handlu z jego współpracownikami handlowymi. Łatwo jest zrozumieć, dlaczego niektórzy ludzie chcieliby kupić w marzeniu bezpłatne seminaria. Pod koniec prezentacji w Knightsbridge, potencjalni kupcy pokazali montaż zdjęć naszego młodego gospodarza w różnych prestiżowych lokalizacjach na całym świecie. W jednym widzimy gość w gorącej wannie z oszałamiającym scenem górskim w innym, który ściga łzy w Arktyce. Pozostaje niezauważalnie na ekranie prezentacji przez resztę prezentacji. Jestem osobą bardzo wizualną, więc lubię robić zdjęcia i oglądać zdjęcia, i stawiać się na zdjęciu, mówi. Jeśli nie widziałem wystarczająco wielu dowodów jego bogactwa, w spokojnym momencie na końcu wskazuje na samochód rajdowy zaparkowany przed hotelem i mówi mi, że to jego. Przepraszam za brud. Zrobiłem to wczoraj na torze rajdowym. Dla mnie niestety, żadne szybkie samochody nie oczekują na przyspieszenie mi domu. Ale po autobusie zastanawiałam się, czy któryś z szczęśliwych sześciu osób, które mają zaoferować miejsce, znalazłby się lepiej po zakończeniu kursu. Albo jak niektórzy z absolwentów opowiadają swoje historie, mogą też skończyć się z kieszeni. Z FMP od razu zacząłem i uznałem to za profesjonalnie prowadzone i jedno z najlepszych miejsc na naukę do handlu. Robbie z New Zeeland Mogę opisać Marc Walton jako znakomitego przedsiębiorcę. Nie pracował w dużym banku ani na podłodze w Chicago, ale rozumie, co każdy detalista musi przejść. Stephen Cole z Wielkiej Brytanii Mężczyźni najwyższej uczciwości. jasno wyjaśnił krok po kroku szkolenia w handlu Forex. Zapłaciłem więcej niż dwukrotnie za znacznie mniej wartości niż podano tutaj Jack H z USA. Od 2008 roku byłem zadowolonym członkiem. Forexferor Pro zabrał mnie do bycia nowym graczem, który teraz wygrał więcej niż ja stracę. Martin (Tokolosh) z Australii Byłem z FMP od razu, od kiedy zaczął się pierwszy raz i uznał, że jest profesjonalnie prowadzony i jest jednym z najlepszych miejsc na naukę w handlu. Mam tylko niedawno stały się konsekwentnie rentowne i to było za pośrednictwem tego, czego dowiedziałem się w FMP Robbie - w Nowej Zelandii Byłem już z Forex Mentor Pro przez ponad rok i nie pozostajesz z czymś tak długo, chyba że warto to Wszyscy mentorzy dostarczają analizy i aktualizuje się dwa razy w tygodniu i muszę powiedzieć, że Marc szczególnie może być niepoprawnie dokładny. Gdybym mógł dać 6 gwiazdek, chciałbym. Za to, co kosztuje, po prostu próbujesz to WOW. jest jedynym sposobem na wymowę Marc Walton i FOREX MENTOR PRO. Ive robić forex teraz żyć teraz od około 3 lat i spędził tysiące próbuje dowiedzieć się, jak nie złamać z małym sukcesem. Potem przyszedł Marc z jego niskim kluczowym podejściem i prostymi metodami i w ciągu kilku dni zarabiałem. Marc jest nauczycielem naturalnym, który możesz powiedzieć, lubi to, co robi. Witryna zawiera wiele filmów i książek elektronicznych do nauki, obejmujących wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się pewnym przedsiębiorcą. Jeśli chcesz zostać niezależnym traktorem spróbować. Z biegiem lat kupiłam co 97 świętego graala i subskrybowałem więcej usług, niż chciałbym przyznać, ale jest to jedyny, który zostałem przeniesiony do pisania recenzji. Usługa jest doskonała, informacja jest bezcenna, a wszystko podparta zobowiązaniem i pokorą Marc i zespołu. Jeśli ta usługa cię tam nie dostanie, nic nie będzie. Osobiście nie mogę mówić wystarczająco dużo o tej usłudze. Jeśli dołączysz, nie będziesz rozczarowany. I ufaj mi, nie mówię takich rzeczy jak Paul - St Albans UK Pracuję cały czas, czy nadal mogę skorzystać z Twojej usługi i handlu wokół mojej pracy Tak koncentrujemy się głównie na handlu swingiem, więc nie jest to problem. Zazwyczaj można ustawić wpisy, zatrzymania, cele i sprawdzić później w ciągu dnia. W rzeczywistości większość profesjonalnych przedsiębiorców nie musi przebywać na swoich wykresach przez cały dzień, a raczej robić inne rzeczy. Czy potrzebne jest wcześniejsze doświadczenie w handlu, aby dołączyć do programu Forex Mentor Pro? Żadne doświadczenie nie jest konieczne. Zajmujemy się wszystkim, czego potrzebujesz, aby zacząć korzystać z naszego kursu Forex Foundation, który będzie miał pełny dostęp do Twojego konta po dołączeniu. Jak długo zajmie mi stać się pożytecznym handlowcem To różni się od przedsiębiorcy do przedsiębiorcy, więc nie możemy dać Ci dokładnej ilości czasu, niektórzy członkowie go szybko podniebną, a inni trwa znacznie dłużej. Ale jeśli będziesz trzymać się tego, sprawi, że będziesz potrzebować innych drogich usług uczenia się handlu, jak wykresy Nie, pokażemy Ci, gdzie można uzyskać platformę do tworzenia wykresów i wszystko czego potrzebujesz za darmo. Możesz używać bezpłatnego konta demonstracyjnego podczas nauki, więc nie ma innych kosztów. Czy oferujesz usługę sygnalizacyjną, więc mogę skopiować transakcje Nie, chociaż wyjaśnimy, gdzie szukamy handlu z wyprzedzeniem, nie jesteśmy usługą sygnalizacyjną. Naszym celem jest nauczyć się, jak znaleźć zyski handlowe dla siebie, więc nie jesteś uzależniony od nas w przyszłości. Jaka jest minimalna kwota, jaką mogę handlować na koncie na żywo Z niektórymi z naszych rekomendowanych brokerów można otworzyć konto na żywo z zaledwie 200, ale zawsze zalecamy, aby rozpocząć grę na koncie demo, dopóki nie będziesz w pełni zrozumieć transakcji. Gotowy do rozpoczęcia i przekształcania transakcji Rozpoczęcie pracy już od 47 lat, zapewniając pełny dostęp do miesiąca Nie ma ryzyka, nie ma długotrwałych zobowiązań, możesz dowolnie anulować w dowolnym momencie 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy Uruchom oświadczenie o ryzyku związanym z ryzykiem związanym z ryzykiem związanym z członkostwem: Waluty handlowe na depozycie zabezpieczają wysoki poziom ryzyka, który może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Dźwignia może działać tak łatwo, jak to tylko możliwe. Przed podjęciem decyzji o handlu walutami należy dokładnie rozważyć cele handlowe i finansowe, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko. Istnieje prawdopodobieństwo, że można podtrzymać stratę niektórych lub ewentualnie całego kapitału handlowego. Dlatego też nie należy finansować rachunku handlowego pieniędzmi, na które nie można sobie pozwolić na stracenie. Zaleca się zasięganie porady doradcy finansowego, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do tego, czy handel walutowy jest dla Ciebie odpowiedni. Nie jest reprezentowana żadna reprezentacja, że ​​jakiekolwiek konto będzie lub może osiągnąć zyski lub straty podobne do omówionych na tej stronie. Dotychczasowe wyniki każdego systemu obrotu lub metodologii niekoniecznie wskazują na przyszłe wyniki. Wszelkie straty poniesione przez przedsiębiorców, którzy nie zdołali zastosować tych pomysłów lub metod, są wyłącznie podmiotem gospodarczym, a firma Forex-Boss i jej zleceniobiorcy, wykonawcy i zleceniobiorcy będą bezpieczni od postępowania w dowolnej formie. copyCopyright ForexMentorPro Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. ClickBank jest sprzedawcą tego produktu. CLICKBANK jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Click Sales, Inc. z siedzibą w Delaware, zlokalizowanym pod numerem 917 S. Lusk Street, Suite 200, Boise Idaho, 83706, USA i jest wykorzystywany przez pozwolenie. Rola ClickBanks jako sprzedawcy detalicznego nie stanowi poparcia, aprobaty ani oceny tego produktu ani żadnych roszczeń, oświadczeń ani opinii użytych w promocji tego produktu. Niektórzy z was już wiedzą, że niedawno uruchomiłem nowy kurs szkoleniowy na temat rynku Forex o nazwie naucz się handlować w 5 dni. i myślałem, że po opublikowaniu aktualizacji, jak to idzie. Kurs uczy mojej strategii numer jeden w zakresie handlu i jest alternatywną i tańszą opcją na pełne 20 lub 40 godzinne kursy, w których uczę wszystkich moich strategii. Miałem dobre wrażenie, kiedy zdecydowałem się zaoferować, a odpowiedź na to była bardzo zachęcająca. Chciałbym podziękować wszystkim, którzy do tej pory zapisali się na kurs. Niektórzy handlowcy już podjęli kurs, a niektórzy czekają, aby rozpocząć. Informacje zwrotne dostaję od ludzi, którzy podjęli kurs jest bardzo dobry, podobnie jak opinie z 20 i 40 godzin kursy. Mam kilku handlowców, którzy twierdzą, że muszę opublikować opinie na stronie, aby inni wiedzieli, jak dobre są moje rzeczy. Teraz nie jestem typem osoby, która przychodzi na strony z wymyślonymi opiniami zwrotnymi, aby zachęcić ludzi do rozstania się z ciężko zarobionymi pieniędzmi, ale mając kilka autentycznych referencji od prawdziwych handlowców, którzy naprawdę chcą, aby inni czerpali korzyści z tego, czego nauczam, tylko będzie dobrze. Mam wielu odwiedzających stronę, które patrzą na moje kursy, ale z jakiegokolwiek powodu, prawdopodobnie cena decyduje się nie kontaktować ze mną. Pozwól, że powiem to wszystkim osobom, które odwiedzają witrynę i klikają. Jeśli to jest cena, to rozumiem. Jeśli nie jest to niedrogie, to co jeszcze możesz zrobić. Ale tym ludziom, którzy mogą sobie pozwolić, aby zapłacić mi za ich nauczanie, chciałbym to powiedzieć. Proszę proszę, proszę, proszę, nie dajcie mi się pomylić z wszystkimi innymi wychowawcami szarlatanów. Jeśli zostałeś oszukany, oszukany, oszukany z pieniędzy przez tych oszustów, to bardzo ci przykro, ale nie jestem jednym z nich. Miałem wczoraj e-mail od faceta, który zapłacił ponad 20 000 w ciągu ostatnich 5 lat tym złodziejom. Musi teraz zaciągać pożyczki, aby zapłacić za swoją opiekę zdrowotną, ponieważ stracił wszystkie swoje pieniądze. Robi mi się niedobrze, naprawdę. Ale ci szarlatani nie chowają się w cieniu, czekając, by rzucić się. Wszyscy są na widoku, tak zwani profesjonalni handlowcy z efektownymi stronami informującymi o tym, jak są dobrzy i ilu z nich z powodzeniem uczyli handlu. Nie zamierzam ich nazywać, bo prawdopodobnie mnie pozwać. Mają bardzo lukratywnych firm szkoleniowych, aby chronić mimo wszystko, ale proszę nie popaść w ich kłamstwa. Ci ludzie nie dbają o to, ile pieniędzy odbierają ludziom, ani ile z nich zrujnują, nie są zawodowymi kupcami, są oszustami czystymi i prostymi. Jeśli chcesz nauczyć się handlować, musisz zapłacić prawdziwemu profesjonalnemu przedsiębiorcy, który cię nauczy, a nie profesjonalny guru marketingowy. To, co oferuję, aby cię uczyć, nie dostaniesz nigdzie indziej. To, czego mogę Cię nauczyć o tym biznesie, zmieni Twoje życie. Jeśli chcesz być dobrym handlowcem, zadzwoń do mnie, zadzwoń lub napisz do mnie i posłuchaj, co mam do powiedzenia. W przyszłym tygodniu zdobędę referencje na temat nowego kursu szkoleniowego. Więc sprawdź te, gdy są na stronie. Raz jeszcze chciałbym podziękować tym, którzy mi zaufali. Cieszyłem się, że cię uczyłem, ale nie tak bardzo, jak mi się podobało. x1f609 Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i fantastyczny weekend. 10.01.2017. Recenzje można teraz zobaczyć tutaj. Fed był nieco bardziej jastrzębi z późnych lat iz mojego uzasadnionego powodu. Numery pochodzące z USA były wystarczająco dobre dla podwyżki stóp w tym roku. W piątek pojawiły się numery NFP w sierpniu, które wzrosły o 151 tys. Wobec oczekiwanego 180 tys. Więc z liczbą NFP poniżej oczekiwań rynku, stopy podwyżki Fed we wrześniu Pozwalają spojrzeć na to, co niektórzy z głównych graczy mają do powiedzenia. Niezbyt silny na wrześniową wędrówkę 8211 Danske Ogólnie rzecz biorąc, sierpniowy raport o zatrudnieniu nie był wystarczająco mocny, aby Fed mógł podążyć na kolejnym spotkaniu we wrześniu. zwłaszcza po wczorajszym bardzo słabym raporcie ISM, w którym indeks spadł poniżej 50, co wskazuje na kurczenie się sektora wytwórczego w USA. Chociaż naszym zdaniem Fed pozostanie w zawieszeniu do pierwszej połowy 17, nie możemy wykluczyć podwyżki w tym roku, najprawdopodobniej w grudniu po wyborach prezydenckich, jeśli okaże się, że nastąpiło ożywienie w danych z USA i kontynuowaliśmy przyzwoity wzrost nadchodzące miesiące. Jednym z głównych powodów, dla których przenieśliśmy nasze oczekiwania na kolejną podwyżkę Fed do przyszłego roku, był Brexit, ale jak dotąd wpływ ekonomiczny Brexitu był bardzo ograniczony w pozostałej części Europy i USA. Jednak, jak argumentowaliśmy od dłuższego czasu, większość głosujących członków FOMC ma neutralne podejście do polityki pieniężnej i wolałoby odłożyć drugą podwyżkę niż podwyżkę przedwcześnie, chociaż niektórzy członkowie FOMC (zwłaszcza niegłosujący) wydają się być chętni aby rozpocząć cykl turystyczny. Fed może pozwolić sobie na cierpliwość, ponieważ wzrost PKB wyniósł zaledwie około 1 w ciągu trzech kolejnych kwartałów, inflacja bazowa PCE jest nadal poniżej 2, oczekiwania inflacyjne (zarówno oparte na badaniach, jak i na rynku) spadły, a inflacja płacowa jest wciąż ograniczona. Dobrze wystarcza na wrześniowy wjazd 8211 BNPP W sierpniu dodano 151 000 miejsc pracy, poniżej oczekiwań konsensusu na 180 000. Średni przychód w ciągu trzech miesięcy (232 000) znacznie przekracza zakres szacunków, które FOMC uważa za wystarczające, aby utrzymać stałą stopę bezrobocia. W tym raporcie nic nie wskazuje na sygnał ostrzegawczy o tym, gdzie sytuacja ekonomiczna różni się znacznie od raportu z maja, które spowodowało przerażenie. Widzimy to jako solidny raport o zatrudnieniu, który jest wystarczająco dobry, aby FOMC mogła podnieść podwyżkę we wrześniu. W sierpniu zatrudnienie w sektorze towarowym było słabe, podczas gdy sektor usług znów wyrównał się po zintensyfikowanym zysku w lipcu. Tendencja do rozczarowania w sierpniu nie jest tajemnicą. Minusem niespodzianek są zwykle duże rewizje w górę w drugim i trzecim szacunku Biura Statystyki Pracy (BLS) (średnia rewizja 62 000 w ciągu ostatnich pięciu lat). Uczucie osłabienia: podtrzymywanie naszego wezwania przez Fed w grudniowej podwyŜce 8211 BofA Merrill Sierpniowe sprawozdanie o zatrudnieniu było słabe, co sprawiło, Ŝe czuliśmy się komfortowo z naszym apelem o to, by Fed pozostał we wrześniu i ponownie podwyŜszył w grudniu. Zatrudnienie poza rolnictwem wzrosło o 151 000. Lipiec został skorygowany do 275 000 z 255 000, ale czerwiec został skorygowany do 271 000 z 292 000, pozostawiając rewizję netto tylko -1,000. Średnie godzinowe zarobki wzrosły tylko o 0,1 mln, co spowodowało, że rok do roku spadł do 2,4 z 2,7. Tygodnie tygodnie spadły do ​​34,3, wobec 34,4 w poprzednim miesiącu (z 34,5 początkowo zmieniono). Stopa bezrobocia pozostała niezmieniona na poziomie 4,9, podobnie jak stopa uczestnictwa w wysokości 62,8 i stopa bezrobocia na poziomie 9,7. Rynki pracy squeak Past Threshold We wrześniu wzrost 8211 binary options Nonfarm wzrost płac wyniósł w sierpniu solidne 151k, poniżej naszej prognozy (200 tys.) I oczekiwań konsensusu (180 tys.). Ankieta zakładu nieco złagodniała, ale nadal pokazuje solidną siłę. Średni miesięczny wzrost zatrudnienia w ciągu trzech miesięcy wynosi obecnie 232 tys. Zatrudnienie w sektorze towarów spadło o 24 tys., Co było zgodne ze zmiękczeniem niektórych wskaźników ankietowych w ostatnich danych. Pracodawcy sektora usług dodali 150 tys. Tych zysków z sektora prywatnego, co dodatkowo zwiększyło o 25 tys. Miejsc pracy w administracji rządowej. Badanie gospodarstw domowych pokazuje stopę bezrobocia na niezmienionym poziomie 4,9, ponieważ solidne zatrudnienie w gospodarstwie domowym zostało zrównoważone przez dalszy wzrost aktywności zawodowej. Wreszcie, wzrost płac (0,1 mm, 2,4 yy) również złagodził dotknięcie z zeszłego miesiąca. Ogólnie rzecz biorąc, to rano, mimo że wolniejsze tempo wzrostu liczby miejsc pracy jest dobre, wskazuje, że zdrowie na rynku pracy pozostaje nienaruszone, a zatem działalność gospodarcza pozostaje solidna. Co więcej, ten wydruk powinien podtrzymywać zaufanie większości członków FOMC w prognozie. Większość członków postrzega ten raport jako zgodny z solidną działalnością gospodarczą i uważa, że ​​ta działalność będzie nadal podnosić inflację w górę w kierunku celu. Utrzymujemy apel o wrześniową podwyżkę stóp. Więc masz to. 2 wzywa do wrześniowej podwyżki, a 2 wzywa do podwyżki. Szanse na wrześniową podwyżkę wynoszą obecnie nieco ponad 40, więc jest bardzo blisko i może pójść w obie strony. Jeśli podoba Ci się ten artykuł, proszę go udostępnić. Dzięki za wizytę, życzę miłego dnia. Artykuł dzięki uprzejmości Credit Agricole. Poglądy wyrażone w tym artykule są opiniami analityków rynku Credit Agricole FX. Zapraszam do dzielenia się. Sezon wakacyjny jest w pełni, a dla niektórych może to oznaczać, że rynki się uspokoją, a płynność wyschnie w nadchodzących tygodniach. Nasze dane wskazują na to, że wartość rynku Forex ma tendencję do wzrostu w sierpniu, jednak publikacje danych i wydarzenia mogą wywołać ponowne podwyżki krótkoterminowych wolumenów w całej grupie G10. Warto jeszcze sprawdzić, czy połączony efekt wielu wstrząsów idiosynchronicznych będzie wystarczający, aby zmobilizować większe ryzyko w miarę przemieszczania się. Mimo to, dodaliśmy do naszego portfela długi handel XAUCHF jako zabezpieczenie przed ryzykiem. Inną ciekawą strategią jest zidentyfikowanie niskiej zmienności walutowej, aby móc korzystać z akcentowanych ruchów rynkowych na tle ryzyka zdarzeń i cienkiej płynności na rynku. W przyszłym tygodniu kalendarz danych jest obciążony publikacjami danych, takich jak dane z rynku pracy poza Stanami Zjednoczonymi, oraz takimi wydarzeniami, jak raport o inflacji BoE i spotkanie z zasadami RBA. Raport o inflacji w BoE może zmagać się z przekroczeniem oczekiwanych oczekiwań rynku przed sierpniowym raportem o inflacji, co może pomóc w umocnieniu konsolidacji GBP. Pozostajemy długo GBPCHF wchodząc w wydanie. Inwestorzy szukają innych solidnych amerykańskich danych o płacach i zarobkach. JPY powinien pozostać w centrum uwagi przed ogłoszeniem w przyszłym tygodniu bodźca fiskalnego Abe8217s. Spodziewamy się, że japońskie akcje odrobią więcej, co powinno pomóc w stabilizacji USDJPY. Przed RBA rynki widzą więcej niż 50 szans na obniżkę stóp. Widzimy również niewielkie ryzyko działań politycznych i trzymamy się tak krótkiego AUDYZACJI taktycznej. Rynki opcji walutowych nie wydają się być cenami w znacznym zakresie dla transakcji na miejscu, co czyni z Australii krótkoterminową gamę interesującego zakupu. Powiedział, że w dalszym ciągu jesteśmy na poziomie AUDNZD i oczekujemy, że nadchodzące dane o bezrobociu i inflacji w NZ obniżą oczekiwania na obniżkę stóp procentowych przed sierpniowym spotkaniem RBNZ, a także utrzymają wsparcie. Potencjalne rozczarowanie chińskimi danymi PMI mogłoby utrzymać oba waluty antymonalne pod presją wobec USD.

No comments:

Post a Comment