Saturday 9 December 2017

Sifuforex handlowiec róg


W ramionach Giants 2 najlepszym przedsiębiorcą na świecie Jarratt Davis, słynny wychowawca forex Andrew Mitchem, europejski profesjonalny bankier Sive Morten publikuje swoje ekskluzywne rynki w atutalytics. Testy wydajności Chcesz kupić EA, sygnały lub dołączyć do zarządzanego konta Utrzymujemy testy przekazywania prawdziwych pieniędzy dla komercyjnych doradców metatrader, kont forex i kont zarządzanych forex. Sąd Forex Traders Jeśli staniesz się ofiarą oszustwa forex, Armia Pokoju Forex zrobi wszystko, co w jego mocy, aby pomóc Ci odzyskać pieniądze. Jego wolna i pomaga ujawnić oszustwa, więc inni handlowcy nie wpadają w pułapki. Usługi Armii Pokoju na Forex są DARMOWE Zarabiamy, wyświetlając reklamy, ale nie promujemy żadnego reklamowanego produktu lub usługi. Prosimy o przeczytanie naszych opinii przed przekazaniem pieniędzy dowolnej firmie. Łańcuch z Hornem zamyka wszystkie 7 sklepów. 14 stycznia 2018 10:25 Autor: Teresa F. Lindeman Pittsburgh Post-Gazette Siedmiokondygnacyjny łańcuch Trader Horn z Butler będzie zamykał swoje drzwi, zamykając dziwacznego sprzedawcę dyskonów, założonego w 1958 roku. W połowie lutego przyjrzymy się likwidacji firmy, powiedział Dave Smith, menedżer reklamy Harry Products Inc., firmy macierzystej detalicznej Łańcuch znany ze wszystkiego, od sprzętu do przekąsek, artykułów gospodarstwa domowego, karmy dla zwierząt domowych i wszelkich ofert jednorazowych, które znaleźli kupujący. Niektórzy wierni klienci zatrzymywali się co tydzień, aby zobaczyć, jakie przedmioty ze zniżkami pojawiły się. Bob Greenberger, właściciel firmy, odziedziczył firmę od swojego ojca, Harry'ego, i prowadzi ją od 1968 roku, powiedział Smith. Kwestie zdrowotne doprowadziły do ​​decyzji o zamknięciu łańcucha. LdquoHe czuje, że może prowadzić firmę tak, jak to robił w przeszłości, powiedział Smith. Decyzja została ogłoszona menedżerom na początku tego tygodnia i udostępniono ją personelowi sklepu. Około 200 pracowników pracuje obecnie w firmie Horn Trader. Niektórzy menedżerowie i pracownicy są z firmą od lat i chociaż mogą zrozumieć powód decyzji o zamknięciu, nie są to mile widziane wiadomości. To szok, powiedział pan Smith. Powiedział, że sprzedaż likwidacji może potrwać kilka miesięcy. Oprócz trzech lokalizacji w rejonie Butler, Trader Horn ma sklepy w Ellwood City, Clarion, Kittanning i Eau Claire. Trader Horn w swoim szczycie miał 11 sklepów w 2007 roku. Ta mieszanka towarowa oznaczała, że ​​sieć konkuruje z wieloma różnymi detalistami, powiedział Smith, a ich cena wzrosła zarówno o lata, jak i na dół. - Powiedział, że był pod dużą presją wielkich skrzynek. W zeszłym roku róg Trader na Blazier Drive w McCandless został zamknięty, by zrobić miejsce dla planowanego sklepu Walmart. To był sklep firmy nr 1, powiedział pan Smith. Zauważył, że klienci i byli pracownicy już korzystają z mediów społecznościowych, by opłakiwać utratę sieci. Nasze sukcesy zostały zbudowane na naszych pracownikach i naszych lojalnych, lojalnych klientach, których wybór miał miejsce przez lata, powiedział pan Smith. Teresa F. Lindeman: tlindemanpost-gazette lub 412-263-2018. Podążając za swoim imiennikiem, sklepy Trader Horn używają bezmyślnego podejścia, aby zdyskontować merchandising. Założona w 1958 r. W Butler, Pa. W dawnym sklepie paszowym, obecna nazwa została zasugerowana przez menedżera w 1973 r., Który przez całe życie pracował w rodzinnym sklepie, który następnie został nazwany Magazynem. Kiedy zdecydowaliśmy się otworzyć drugi sklep, zapytał, czy możemy go nazwać Trader Horn, wspomina prezes Robert Greenberger. Przeczytał książkę w liceum i pomyślał, że będzie to świetna nazwa sklepu. Greenberger nie był zaznajomiony z książką, którą handlarz kości słoniowej Alfred Aloysius Horn napisał w 1927 roku, opisując swoje przygody w Afryce. Film powstał dwukrotnie w 1931 i 1973 roku. Greenberger czytał egzemplarz biblioteki, aby sprawdzić, czy w książce nie ma powodu, aby nie używać tytułu jako nazwy sklepu. Postanowiliśmy spróbować, a nazwa wystartowała dość szybko, wspomina Greenberger. Sklep utrwalił swoją reputację, gdy ojciec i wujek Greenbergera szukali nowego pomysłu na sprzedaż detaliczną swojego sklepu z częściami samochodowymi. Postanowili, że dni małych sklepów motoryzacyjnych dobiegają końca po II wojnie światowej i postanowili wypróbować dom z rabatem, mówi Greenberger. Byli pierwszymi w zachodniej Pensylwanii. Oczywiście od tego czasu sytuacja w handlu detalicznym znacznie się zmieniła. Teraz Trader Horn stoi przed detalistami z wielkiej skrzynki, tak potężnymi, jak każdy słonia lub szalejącego lwa, jakim był Alfred Aloysius Horn. Greenberger jest otoczony przez masowe bestie, ale podobnie jak sklepy z imionami, zawsze znajduje sposób na pokonanie swojej drogi do wolności. W miarę jak stają się większe, stają się bardziej konkurencyjni, a nawet bardziej bezwzględni, przyznaje Greenberger. Musimy nauczyć się włączać bilon. Coraz trudniej go kupić. Zwykle robiliśmy wiele bezpośrednich zakupów, ale ponieważ coraz trudniej było radzić sobie bezpośrednio z firmami, dostosowaliśmy się do kilku głównych dystrybutorów i bardzo dobrze się spisaliśmy. Mają ogromną siłę nabywczą. Trader Horns pięciu kupujących regularnie uczestniczy w pokazach głównych dystrybutorów Orgill i Bostwick-Braun. Wydajemy dużo pieniędzy na pokazach, mówi Greenberger. Mniejsze lokalne dystrybutory, takie jak Steel City Products, Masterworks Paint Co. Gateway Paint i Chemical Co. w Pittsburghu i Carine and Co. w pobliskim Sharon, Pa. Pomogły naszym sklepom, współpracując ściśle z handlowcami i kupującymi, aby rozszerzyć i aktualizuj linie produktów, edukuj pracowników, a nawet czekaj na klientów. Relacje te trwają od pokoleń i są kluczowe dla naszego sukcesu. Indywidualny handel detaliczny Ponieważ Trader Horn lokuje swoje sklepy w istniejących budynkach, od sklepu z artykułami paszowymi, po opuszczoną fabrykę tworzyw sztucznych, po sklepy detaliczne nieczynnych sieci, jego osiem sklepów ma wymiary od 14 000 do 80 000 stóp kwadratowych. Dostosowujemy każdy sklep do naszych klientów w okolicy, podkreśla Greenberger. Jeśli otworzymy sklep w jednym mieście i zaczniemy otrzymywać zaproszenia do linii i przedmiotów, które nie mieliśmy wcześniej, natychmiast reagujemy. Sklepy Trader Horn znajdują się na obszarach wiejskich i podmiejskich zachodniej Pensylwanii, gdzie popularne są łowiectwo i rybołówstwo. Więc sklepy oferują pełny wybór tych towarów. Jedna z wiejskich społeczności straciła swój sklep spożywczy iw ciągu tygodnia zwiększyliśmy nasze artykuły spożywcze, a także mleko, chleb i jajka, wspomina Greenberger. Ocenia, że ​​koszty zamknięcia wynoszą około 3 procent sprzedaży firmy. Cotygodniowe reklamy firmy można przeglądać online na swojej stronie internetowej. Jest również umieszczony w około 18 gazetach lokalnych i waha się od czterech do ośmiu stron. Robimy niewielką ilość reklam radiowych, ale nie za bardzo, dodaje Greenberger. Zwyciężczyni Traders Horns Traders to przewaga konkurencyjna wynikająca z faktu, że jej rozmiar zapewnia jej zwinność. Myślę, że możemy być bardzo kreatywni i reagować szybciej niż wielcy faceci, deklaruje Greenberger. Ciężko było nam wyrzucić nas z pracy, ponieważ mogliśmy dość szybko zmienić to, co udało się zrobić. On przypisuje dużą część tej zdolności, aby włączyć dziesięciocentówki swoim pracownikom. Mamy wielu lojalnych pracowników, którzy są bardzo pomocni, podkreśla Greenberger. Kiedy ludzie są z nami na zawsze, naprawdę zaczynamy im ufać i poważnie traktować ich rady na temat różnych sposobów reklamy, merchandisingu lub różnych strategii. Trader Horn ma jednego pracownika, który pracuje w firmie od 46 lat. Mamy wielu 30-letnich pracowników, zauważa. Staramy się mieć naprawdę przyjaznych, przydatnych, pomocnych pracowników. Greenberger twierdzi, że w odróżnieniu od konkurentów big-box w swojej okolicy, jego pracownicy handlowi są dobrze zorientowani w sprzedawanych towarach. Skłaniają się ku temu, co ich interesuje, i wykorzystujemy to, w czym są silni - mówi. Greenberger nie ma micromanage, który deleguje władzę na lokalne sklepy swoim menedżerom. Nasi menedżerowie mają dużo swobody w robieniu tego, co uważają za słuszne w swoich sklepach - mówi. Mamy menedżera operacyjnego, który bardzo często przychodzi do sklepów. Szuka towaru niewłaściwie wyeksponowanego. Wychodzę, kiedy mogę i chodzę po sklepach z menedżerami, aby zobaczyć moje błędy i uzyskać informacje na temat tego, jak możemy zrobić coś lepiej. Szkolenie pracowników jest obsługiwane na poziomie sklepu przez asystenta lub menedżera grupy. Lojalni klienci Trader Horn nie otrzymuje dużej konkurencji od Internetu w swoim regionie i rodzaju towarów, mówi Greenberger. Są to głównie sklepy stacjonarne, które są naszą konkurencją, utrzymuje. Wciąż jest wielu ludzi, którzy chcą czuć i dotykać towarów i robić zakupy w naszych sklepach. Mamy unikalne lub trudne do znalezienia przedmioty i jesteśmy znani z posiadania wszystkiego. Nasi klienci czuli się z nami komfortowo i już od dawna. Rogi Trader Horns są nie tylko lojalni, ale także klienci. Namawiają ludzi, żebyśmy przyszli do ich miast, utrzymuje Greenberger. Gdybym był młodszy, idę z tym. W październiku będzie 78 osób. Muszę dowiedzieć się, co robię w moim wieku, zanim będę mógł rozważyć otwarcie kolejnych sklepów. Jeden klient pokazał swoją lojalność wobec Trader Horn, nosząc czapkę z logo Trader Horns dosłownie na wieczność. Myślę, że mamy lojalnych zwolenników, podkreśla Greenberger. Zrobiliśmy reklamę telewizyjną kilka lat temu, a ktoś z naszego sklepu Grove City zapytał, czy mógłby być w reklamie. Był i daliśmy mu kapelusz z rogami kupca. Kiedy umarł, pochowano go w kapeluszu w trumnie, ponieważ tak bardzo kochał nasze sklepy. Zawsze słyszymy, jak nasi klienci mówią, Trader Horn, że jest moim ulubionym sklepem, podsumowuje Greenberger. To więcej niż nasze hasło: naszym celem jest dalsze prowadzenie działalności we właściwy sposób, aby utrzymać ich zaufanie.

No comments:

Post a Comment